Search

נתניהו: "זה יכול לקחת זמן וזה דורש אורך רוח" - סרוגים

נתניהו: "זה יכול לקחת זמן וזה דורש אורך רוח" - סרוגים

נתניהו: "זה יכול לקחת זמן וזה דורש אורך רוח"

  צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90

הקבינט המדיני ביטחוני התכנס הבוקר (ראשון) בקריה בצל שיגור עשרות הרקטות אל עבר ישראל בידי מחבלים, כתגובה לחיסול בכיר הגיהד האסלאמי בהאא' אבו-אלעטא לפנות בוקר.

בתום דיון שער שעות ממושכות, התייצבו ראש המשלה בנימין נתניהו והרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי וראש השב"כ נדב ארגמן והעניקו הצהרה לתקשורת.

לפני זמן קצר הסתיימו דיוני הקבינט. ראש הממשלה נתניהו אמר בדבריו: "אזרחי ישראל, צה"ל סיכל את המפקד הבכיר של הג'יהד האיסלאמי ברצועת עזה בהאא' אבו-אלעטא. בשנה האחרונה הוא היה מתכנן הפיגועים הראשי ברצועה, הוא ירה מאות רקטות אל עבר העוטף, שסבלם לא נעלמו מעייננו, הוא היה פצצה מתקתקת, הפעולה לחיסולו נידונה בקבינט זמן רב, ההחלטה לחסלו התקבלה פה אחד לפני 10 ימים. צה"ל והשב"כ זיהו את המועד המדויק, לאור זאת החלטתי לקבל את המלצתם המשותפת. ישראל אינה מעוניינת בהסלמה, אבל נעשה הכל להגן על עצמנו, אבל זה יכול לקחת זמן, זה דורש אורך רוח וקור רוח, צריך לאפשר לצה"ל לעשות את העבודה."

עוד באותו נושא

צה"ל שוב תקף בעזה: 2 מחבלים על אופנוע חוסלו

הרמטכ"ל: "הוא האיש שאחראי לעשרות רבות של אירועי ירי רקטי, הוא האחראי לאירועי הירי לפני 10 ימים. הוא האיש שבמידה רבה ערער את היציבות והביטחון בעוטף עזה ובדרום. האיש הזה היה פצצה מתקתקת- חיה וגם בימים הללו עבד ועמל להוציא פיגועים לדרך, והמלצנו לדרך המדיני לחסל אותו ובצד זאת אין לנו עניין בהסלמה, אך אנחנו נערכים מבחינה קרקעית, אווירית וימית. אנחנו נערכים לכל תרחיש. אני קורא לאזרחים לנהוג ע"פ הוראות פיקוד העורף."

ראש השב"כ נדב ארגמן: "מדובר באדם שהתנהג כמבוקש מאז ירי הרקטות האחרון ועד הלילה הוא הסתתר והחליף דירות, הסיכול הזה יכל להתבצע על ידי פעולות מאוד מאוד מדויקות, עודות למודיעין מצויין, ופעילות מצויינת של חיל האוויר. אני מקווה שהדבר יאפשר לנו ליצור ביטחון לאורך זמן ברצועת עזה ובדרום. הסיכול הלילה היה בעיטוי הנכון ביותר  מבחינה מבצעית ומקצועית.

שר הביטחון, נפתלי בנט, נכנס באופן רשמי לתפקידו בשעה 11:00. השר נועד אמש עם הרמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי, ועם ראש השב"כ, נדב ארגמן, וקיבל מהם סקירות ועדכונים ביחס למבצע המתוכנן.

השר בנט מצוי בתיאום ובשיתוף פעולה מלא עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. בנט נמצא בבור בקריה החל משעות הבוקר המוקדמות בהתייעצויות והערכות מצב, ובתוך כך נועד גם עם ראש הממשלה נתניהו ועם בכירי מערכת הביטחון. עם תום ישיבת הקבינט, ממשיך השר את הדיונים בבור באופן רציף.

מוקדם יותר דיווחו כלי התקשורת פלסטינים כי כלי טיס של צה"ל תקף אופנוע של מחבלים. במקום ישנם 2 הרוגים.

בדמשק מדווחים בתקשורת הסורית כי נעשה ניסיון חיסול נוסף בדמשק, של בכיר אחר בארגון הגיהד האיסלאמי אכרם עג'ורי. על פי הדיווחים עג'ורי ניצל, אך הרס רב נגרם למבנה וסביבתו.

Let's block ads! (Why?)



2019-11-12 10:21:48Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi5wFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvMzg4NDY1LSVENyVBMiVENyU5Qy0lRDclQTglRDclQTclRDclQTItJUQ3JTk0JUQ3JTk0JUQ3JUExJUQ3JTlDJUQ3JTlFJUQ3JTk0LSVENyU5NCVENyVBNiVENyU5NCVENyVBOCVENyU5NC0lRDclQTklRDclOUMtJUQ3JUE4JUQ3JTkwJUQ3JUE5LSVENyU5NCVENyU5RSVENyVBOSVENyU5QyVENyU5NC0lRDclOTUlRDclOTQlRDclQTglRDclOUUlRDclOTglRDclOULSAQA?oc=5
52781673877023

Bagikan Berita Ini

0 Response to "נתניהו: "זה יכול לקחת זמן וזה דורש אורך רוח" - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.