Search

השופט על הנהג הפוגע בתאונה בשרון: "במקום לסייע - השליך את הסמים" - ישראל היום

השופט על הנהג הפוגע בתאונה בשרון: "במקום לסייע - השליך את הסמים" - ישראל היום

מעצרו של הנהג הפוגע בתאונה הקטלנית בשרון, יונתן פדידה בן ה-29 מאור עקיבא, הוארך הבוקר (חמישי) עד ליום שלישי בשבוע הבא. הדיון בעניין הארכת מעצרו התנהל בבית משפט השלום בפתח תקווה, ולפי בקשת המשטרה. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בתחילה בשמונה ימים.

טוען המשטרה בדיון, ארז קפלן טען בבית המשפט כי "החקירה התעצמה. החשדות התעצמו. קיבלנו תשובות מהמעבדה לעניין הסמים, שלפי החשד נמצאים בדם ובשתן של הנהג. המסמכים שהגיעו מהמעבדה מעצימים את בדיקת השתן. כשמדובר בדם זה מעיד על שימוש מתמשך, אז החשד עולה ועולה פלאים". קפלן הסביר בדיון כי "הנהג השליך סם מסוכן מתוך הרכב אחרי שהוא פגע ברכבי האופניים. טענותיו של הנהג אינן מתיישבות עם הממצאים שלנו. טענותיו נדחות אחת אחת. יש סתירות בטענות שלו. הוא השקיע כספים רבים בשיפור הרכב. הפך אותו לרכב ספורט. הוא נהג בהיותו פסול נהיגה. הוא פצצה מתקתקת על הכביש".

עוד יצויין, כי בזמן התאונה פדידה היה פסול נהיגה, כשלטענת פרקליטו של הנהג, עו"ד עדי כרמלי, הוא היה פסול מנהלתית מכיוון שלא עבר קורס נהיגה מונעת. נציג המשטרה השיב כי "עברו התעבורתי של החשוד הביא לכך שמשרד התחבורה פסל את רישיון הנהיגה שלו".

השופט ארז מלמד קבע בהחלטתו כי "התשתית הראייתית נגד החשוד הולכת ומתעצמת. הוא היה עסוק מיד אחרי התאונה בזריקת שקית סמים לתעלה בצד הדרך". עוד קבע השופט מלמד בהחלטתו: "הנהג שיפר את רכבו כדי שיוכל להגיע למהירויות גבוהות משל הוא היה במסלול מירוצים. קיים חשד בעוצמה גבוהה שהחשוד ניסה לשבש ראיות ולהעלים ראיות. במקום לסייע לרוכבי האופניים, בחר החשוד להשליך שקית ובה סמים לתעלה בצד הדרך."

עוד בנושא:

זירת התאונה הבוקר // צילום: מד"א

כזכור, פדידה חשוד, כי דרס למוות בבוקר יום שני השבוע את תומר ויינשטיין ויניב לוגסי ז"ל, ליד מחלף הדרים כאשר שניהם רכבו באופניים. לפי החשד, פדידה נהג תחת השפעת סמים, נסע במהירות מופרזת, סטה לנתיב הנגדי ופגע בצורה קשה בשני הרוכבים. מותם של השניים נקבע במקום.

החשוד יונתן פדידה בבית המשפט בפתח תקווה // צילום: ירון דורון

במשטרה חושדים, שפדידה זרק מיד לאחר התאונה שקית ובה סמים שהייתה ברכבו. עוד עולה מהחקירה, כי הוא הוסיף לרכבו מערכת לא חוקית כדי להגביר את מהירות הרכב. הוא חשוד בשתי עבירות של המתה בקלות דעת, נהיגה תחת השפעת סם, נהיגה במהירות מופרזת,  סטיה מנתיב ושיבוש חקירה. 

אתמול המשטרה חקרה את אלברט פדידה, אביו של יונתן פדידה, בחשד ששיבש את החקירה כדי לסייע לבנו. ככל הנראה, הוא ניסה לשבש את החקירה בכל הקשור לצריכת סמים לכאורה של בנו. בתום חקירתו נשלח האב למעצר בית.

Let's block ads! (Why?)



2019-12-19 07:59:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzE2ODgz0gEA?oc=5
52781728736604

Bagikan Berita Ini

0 Response to "השופט על הנהג הפוגע בתאונה בשרון: "במקום לסייע - השליך את הסמים" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.