Search

מספר הנפגעים בתקיפה האיראנית עלה ל-100 - ישראל היום

מספר הנפגעים בתקיפה האיראנית עלה ל-100 - ישראל היום

צבא ארצות הברית חשף הערב (שני) כי מספר הנפגעים בתקיפה האיראנית בחודש ינואר עלה ל-100, רובם נפגעי ראש. על פי הצבא האמריקני, העלייה במספר הנפגעים לא נבעה מניסיון טיוח, אלא מאופי הפגיעות – שתסמיניהן לא הופיעו מיד עם ההתקפה.

מרבית הפגיעות שנרשמו עד כה הן פגיעות מוחיות, שלסימפטומים שלהן לוקח זמן מה להופיע, ולעיתים חיילים מדווחים עליהן באיחור. יש לציין כי בתקיפה עצמה לא נרשמו הרוגים או בעלי פגיעות גופניות מידיות, וזאת בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לצבא האמריקני על התקיפה האיראנית – שהגיעה בעקבות חיסול ראש גיס קודס במשמרות המהפכה, קאסם סולימאני, בתחילת השנה.

מתקפת טילים של צבא איראן על בסיסי ארה"ב בעיראק

כזכור, ב-8 בינואר שיגרה איראן טילים לעבר מספר בסיסי הצבא העיראקי שבהם הוצבו חיילים אמריקניים. בתחילה דיווחו באיראן על מאות הרוגים אמריקניים בתקיפה, דיווח שהוכחש נמרצות בארצות הברית שטענה כי לא היו כלל נפגעים כתוצאה מהתקיפה.

עם זאת, לאחר שנחשף כי אכן היו נפגעים אמריקניים באירוע, התייחס הנשיא האמריקני דונלד טראמפ לדיווחים האמריקניים הקודמים, והסביר את השינוי בכך שהפגיעות היו מינוריות יחסית. "שמעתי שלחלק מהחיילים היה כאב ראש ועוד כמה דברים", אמר טראמפ בהתייחס לנפגעים, באמירה שהובילה לביקורת מצד ארגוני חיילים משוחררים בארה"ב.

Let's block ads! (Why?)



2020-02-10 19:44:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMyNDY10gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMyNDY10gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "מספר הנפגעים בתקיפה האיראנית עלה ל-100 - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.