Search

ליברמן: כולם מבינים שעידן נתניהו נגמר, בבלוק הימין נערכים ליום שאחרי - הארץ

ליברמן: כולם מבינים שעידן נתניהו נגמר, בבלוק הימין נערכים ליום שאחרי - הארץ

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אמר היום (שבת) כי "עידן נתניהו נגמר" וכי בגוש מפלגות הימין שהצהיר על התמיכה בו עוסקים ב"מה קורה אחרי עזיבתו". לדבריו, ראש הממשלה בנימין נתניהו "חי בהכחשה" וגם הוא "יפנים יום אחד שהגיע הזמן לתלות את הנעליים".

הוא הוסיף כי אישים במפלגות החרדיות נפגשים כל העת עם בכירים בכחול לבן. "את יכולה לשאול את דרעי כמה פעמים הוא ישב בתקופה האחרונה עם גבי אשכנזי", אמר למראיינת רינה מצליח באירוע שבתרבות בשוהם. הוא הוסיף כי יו"ר ימינה נפתלי בנט וח"כ איילת שקד "חולמים איך להיפטר מנתניהו, איך להקים ממשלה בלעדיו".

הוא חזר גם על כך שאין לו התנגדות לשבת בממשלה לצד העבודה-גשר-מרצ ואינו רואה סיבה לפסול אישים כמו עמיר פרץ או סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן. "אין יותר מרצ", אמר, "מרצ זה חלק מגוש העבודה-גשר-מרצ. ברגע שאין יותר מרצ, זה מקל מאוד". 

אתמול הצהיר ליברמן כי מפלגתו לא תשתף פעולה עם הרשימה המשותפת, גם לא באופן עקיף - וכי הוא מוכן לשבת עם מרצ בקואליציה. בכחול לבן מנסים עתה לשרטט תרחישים שיאפשרו לה להקים קואליציה ללא תמיכת הרשימה המשותפת. מקור במפלגה העריך שאם כחול לבן תהיה גדולה באופן משמעותי מהליכוד, בלוק הימין יישבר וחלק מהסיעות בו יחברו לגנץ.

תגיות:

Let's block ads! (Why?)



2020-02-15 09:28:19Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3LmhhYXJldHouY28uaWwvbmV3cy9lbGVjdGlvbnMvMS44NTMzODg10gE2aHR0cHM6Ly93d3cuaGFhcmV0ei5jby5pbC9hbXAvbmV3cy9lbGVjdGlvbnMvMS44NTMzODg1?oc=5
CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3LmhhYXJldHouY28uaWwvbmV3cy9lbGVjdGlvbnMvMS44NTMzODg10gE2aHR0cHM6Ly93d3cuaGFhcmV0ei5jby5pbC9hbXAvbmV3cy9lbGVjdGlvbnMvMS44NTMzODg1

Bagikan Berita Ini

0 Response to "ליברמן: כולם מבינים שעידן נתניהו נגמר, בבלוק הימין נערכים ליום שאחרי - הארץ"

Post a Comment

Powered by Blogger.