Search

ראשי מפלגות ש"ס, ימינה ויהדות התורה במכתב משותף: "נתמוך רק בנתניהו" - ישראל היום

ראשי מפלגות ש"ס, ימינה ויהדות התורה במכתב משותף: "נתמוך רק בנתניהו" - ישראל היום

ראשי מפלגות ש"ס, ימינה ויהדות התורה חתמו היום (ראשון) על מכתב משותף בו הם מודיעים: "נתמוך רק בנתניהו". המכתבה נשלח ביוזמה משותפת לראש הממשלה בנימין נתניהו.

נתניהו בכנס הבחירות בראש העין: "חסרים לנו רק עוד 300 אלף קולות ליכודניקים" // צילום: שמואל בוכריס

ראש הממשלה הגיב למכתב ואמר: "התחייבות גוש הימין היום היא המסמר האחרון בבלוף של גנץ. ברור יותר מתמיד שלגנץ אין שום אפשרות להקים ממשלה בלי התמיכה או ההימנעות בכנסת של אחמד טיבי והרשימה המשותפת. ממשלה שתלויה ברשימה המשותפת תהיה סכנה לביטחון ישראל. רק ליכוד גדול יקים ממשלת ימין חזקה, ישמור על ישראל ויבטיח שלא תקום ממשלת שמאל בתמיכת אחמד טיבי."

במכתב שנשלח היום, הכחישו מפלגות הימין את הדיווחים כי יחברו לממשלה אחרת, וכתבו: "בימים האחרונים אנו עדים לשורה של פרסומים בתקשורת, לפיהם לאחר הבחירות לכנסת ה-23, תוקדם ממשלה בהובלת כחול לבן ובהתשתתפות או בתמיכה של מפלגות 'גוש הימין', ידיעות שאינן נכונות כלל".

גוש הימין

"לאור זאת אנחנו מבקשים להבהיר כי לא נתמוך ולא נצטרף לשום ממשלה מלבד לממשלה שירכיב הליכוד ואשר בראשה יעמוד ראש הממשלה בנימין נתניהו. לא ננהל כל משא ומתן נפרד להקמת ממשלה אחרת", הדגישו ראשי המפלגות.

בהודעה שצירפו למכתב כתבו "ראשי מפלגות גוש הימין, משוכנעים כי גוש הימין יצליח להגיע בבחירות ל-61 מנדטים ולהרכיב ממשלה לאומית וחזקה לעם ישראל".

עוד בנושא:

לאחרונה אמר ח"כ גבי אשכנזי מכחול לבן כי מתקיימים מגעים בין הרשימה לבין המפלגות החרדיות בנוגע לשיתוף פעולה אפשרי לאחר הבחירות. ההנחה הרווחת במערכת הפוליטית, שמגובה גם על ידי הסקרים, היא כי כחול לבן לא תוכל להקים ממשלה ללא "עריקה" של לפחות אחת מהמפלגות החרדיות מגוש הימין. לכן, המכתב שפרסמו ראשי מפלגות הימין והמפלגות החרדיות מהווה מכה נוספת לסיכוייו של גנץ להקים ממשלה. 

המכתב של ראשי מפלגות הימין

האופציה הנוספת של גנץ להקים ממשלה היא באמצעות תמיכה של הרשימה המשותפת, אולם גם אם תמיכה כזו תתקבל קיים ספק רב אם ליברמן יסכים לשתף פעולה עם המהלך ולהעניק לגוש השמאל-ערבים את הרוב הדרוש להקמת ממשלה.

Let's block ads! (Why?)



2020-02-16 16:19:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM0MDU30gEA?oc=5
52781818506822

Bagikan Berita Ini

0 Response to "ראשי מפלגות ש"ס, ימינה ויהדות התורה במכתב משותף: "נתמוך רק בנתניהו" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.