Search

סוף לשתיקה: עידן עמדי דורש את השבת הבנים לישראל - ישראל היום

סוף לשתיקה: עידן עמדי דורש את השבת הבנים לישראל - ישראל היום

מתחילת דרכו מזוהה היה הזמר עידן עמדי עם עמדות פוליטיות נחרצות. הוא מעולם לא חשש להעביר ביקורת על הממשלה גם כאשר היא מהמחנה שלו, וכך גם היום, כשברקע קמפיינים לסיבוב שלישי של בחירות לכנסת, עמדי יוצא עם סרטון נוקב ואצבע מאשימה כלפי הפוליטיקאים שלדידו לא עושים מספיק על מנת להחזיר את הישראלים מעזה.

"בואו נדבר רגע דוגרי", אומר עמדי בטון רציני מאוד בתחילת הסרטון לקידום עצרת המונים להשבת אורון שאול, הדר גולדין ואברה מנגיסטו לישראל. "אם אתם חושבים שהמנהיגים שלנו הולכים לישון בכל לילה כשהם חושבים עליהם, אני מזמין אתכם לעזוב את הסרטון הזה עכשיו. אבל אם אתם חושבים אחרת, כמוני, אני רוצה שתישארו".

בסרטון הקצר, עמדי מציג תמונה לפיה נזקקי רצועת עזה מקבלים טיפול מסור בישראל, לחמאס מוזרמים מיליוני דולרים מדי חודש בחודשו, במנגנון של תנועה חד כיוונית מישראל לעזה ולא להפך, בעוד שלושת הישראלים עדיין מוחזקים ברצועה.

עמדי בטקס הזיכרון לסגן הדר גולדין ז"ל ב בית העלמין הצבאי בכפר סבא // צילום: גדעון מרקוביץ'

"אני קורא ולומד את מה שקורה ברצועת עזה בחודשים האחרונים ואני מגיע למסקנה אחת. עסקת השבויים והנעדרים עם חמאס למעשה כבר יצאה לפועל. מדינת ישראל כתבה את הצ'ק, והצ'ק הזה נפרע ע"י חמאס בכל חודש. אתם יודעים איך הוא נפרע? בכל שלושים ימים מועברים מיליוני דולרים לרצועת עזה. ולא רק כסף. סחורות, דשן חקלאי, ברזל, גדרות תיל, תרופות.

"משנת 2015 עד היום נכנסו כמעט 80 אלף עזתים למדינת ישראל", מסביר עמדי לצופים, "(הם) רצו לקבל טיפול רפואי - טופלו והוחזרו. האזרח הישראלי אברה מנגיסטו יושב בשבי ועדיין מצפה לתרופות שלו. אתם יודעים מה אנחנו קיבלנו בתמורה? טילים על ישובי הדרום. בלוני נפץ.

"אני אגיד לכם בכנות, אני לא פוליטיקאי. אני לא יודע אם יש פתרון לבעיה הזאת. מה שכן, אני יודע שמגיעות לנו כמה תשובות. למה המצב הזה קורה. למה אנחנו ממשיכים לסייע, כשאנחנו מקבלים את זה בתמורה?", שואל עמדי וחותם את המסר הנוקב במילים: "הפסקנו לשתוק. משיבים את הבנים. הצטרפו למאבק".

כאמור, עמדי ישתתף בעצרת המונים בבאר שבע שתתקיים ב-26 בפברואר, חמישה ימים לפני הבחירות. עוד צפויים להופיע בעצרת קרן פלס, יובל דיין, נתן גושן וישי ריבו.

• הכל על "האח הגדול"

 

• מיוחד: "2020 בסיפורים"

 

• אוהד שרגאי: "הכל מוטה בטלוויזיה"

 

• בריטניה: מנחת הריאליטי התאבדה

Let's block ads! (Why?)



2020-02-16 12:21:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMzOTgx0gEA?oc=5
52781818161319

Bagikan Berita Ini

0 Response to "סוף לשתיקה: עידן עמדי דורש את השבת הבנים לישראל - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.