Search

איימן עודה: גנץ לא יכול להקים ממשלה בלי התמיכה שלנו - ישראל היום

איימן עודה: גנץ לא יכול להקים ממשלה בלי התמיכה שלנו - ישראל היום

בדרך לממשלת מיעוט? יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה אמר היום (שבת) כי לגנץ למעשה אין יכולת להקים ממשלה בלי תמיכה הרשימה המשותפת. הוא אמר את הדברים באירוע "שבתרבות" שנערך במשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע.

"לא יודע אם גנץ והליכוד יצליחו להקים ממשלת אחדות בלעדינו, יש סיכוי כזה. במידה שלא תהיה ממשלת אחדות לאומית, אין ספק שאי אפשר להקים ממשלה בלי תמיכת הרשימה המשותפת", אמר ח"כ עודה. 

ח"כ איימן עודה בשבתרבות בבאר שבע // קרדיט: עיריית באר שבע

"אנחנו רוצים למנוע מנתניהו להמשיך לכהן בתפקיד. אבל זה מחייב את כחול לבן להגיד מה המצע האמיתי שלהם. אבל אני לא יודע מהו. אם זה מצע של שלום, דמוקרטיה וקירוב בין יהודים וערבים – אז אנחנו נתמוך בכובד ראש. אם זה סיפוח חדצדדי וכל מיני רעיונות בכיוון הימין – אז לא נתמוך. אנחנו צריכים לשמוע מהם יום אחרי הבחירות".

באותו האירוע ח״כ עמר בר-לב (העבודה-גשר-מרצ) אמר כי "מממשלה עם תמיכה מבחוץ של חלק מהרשימה המשותפת היא לגיטימית לחלוטין. אל תשכח שגם יהדות התורה הם לא ציוניים והם נחשבים שותפים לגיטימיים". 

איימן איימן עודה, היום // צילום: דודו גרינשפן
עוד אמר בר-לב לעיתונאי רועי כ''ץ: "המדיניות של גנץ שיוצאת נגדם (חברי המשותפת – ג"ג) בפומבי לא נכונה כי אם לפחות חלק מהרשימה המשותפת לא תתמוך בו, נתניהו יקים ממשלה״".

יו”ר העבודה-גשר-מרצ, ח”כ עמיר פרץ התארח ב"שבתרבות" בבאקה אל-גרביה בהנחיית אסף ליברמן ואמר: "שתי מערכות הבחירות האחרונות הוכיחו כי אין משמעות לגודל המפלגה, אלא לגודל הגוש. נשיא המדינה לא פונה למפלגה הגדולה וכל מי שטוען כך לא אומר אמת. לא ישנה דבר אם לכחול לבן יהיו 4 או 5 מנדטים יותר מהליכוד".
 

 

Let's block ads! (Why?)



2020-02-15 11:51:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMzNzA30gEA?oc=5
52781815819828

Bagikan Berita Ini

0 Response to "איימן עודה: גנץ לא יכול להקים ממשלה בלי התמיכה שלנו - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.