Search

חשיפה: האירנים השיגו בפריצה סרטונים בהם נראה גנץ מעורטל - News1 מחלקה ראשונה

חשיפה: האירנים השיגו בפריצה סרטונים בהם נראה גנץ מעורטל - News1 מחלקה ראשונה

גורמי ביון אירניים הצליחו להוריד סרטונים מביכים ממכשיר הנייד של בני גנץ, שבהם נראה גנץ מעורטל ומענג את עצמו, וזאת בתקופה שבה כיהן בתפקיד רמטכ"ל. כך נודע ל-News1.

סרטונים אלה מעמידים את גנץ, המציג עתה את מועמדותו לראשות הממשלה מטעמה של כחול לבן, במצב שהוא סחיט.

כפי שחשפנו ב-News1, גנץ הסתיר מאנשי השב"כ מידע בדבר תוכנו הבעייתי והמביך של הנייד האישי שלו, שנפרץ. הסתרת המידע ל-News1 סיכנה את יכולתם של גורמי הביטחון בישראל לטפל כדבעי בסיכונים שנוצרו עקב הפריצה למכשירו של גנץ - בתקופה שכיהן כאמור בתפקיד הרמטכ"ל, ומתוקף תפקידו נדרש לעסוק בפעולות צבאיות הכרוכות בסיכון חיי אדם.

נודע, כי גנץ הוא שצילם את הסרטונים המביכים, ושיגר אותם לאישה המתגוררת בשנים האחרונות בארה"ב - עמה ניהל קשר קרוב ביותר במשך שנים. שמה ותמונתה מצויים בידי הח"מ. מידע נוסף ונפיץ בפרשה זו לא ניתן עתה לפרסום.

נודע, כי גנץ נמנע מלעדכן את אנשי השב"כ - שנפגשו עמו פעמיים כדי לעדכנו בדבר הפריצה ולתשאלו בדבר המידע שנמשך ממכשיר הסלולר. כמו-כן הוא נמנע ממסירת המידע בדבר הישומונים (אפליקציות) בהם השתמש להעברת הסרטונים.

גנץ נתון עתה בפני סיכון אמיתי של סחיטה - במיוחד בתקופה שהוא מכהן בתפקיד יושב-ראש מפלגת כחול לבן ומוצב כמועמדה לראשות הממשלה. כמו-כן גובר החשש, שמא מידע זה חשוף בפני גורמים עוינים נוספים.

כפי שפרסמנו, גנץ חשוף עתה לסיכון ולסחיטה לא רק מצד גורמים אירניים, אלא גם מצד גורמי ביון נוספים ש"קוצרים" מידע רגיש באופן שוטף על אודות בכירים בישראל ואישים המחזיקים בעמדות מפתח; וכן מצד חברות ענק העוסקות באופן פלילי בקצירת מידע המוחזק במכשירים ניידים. גורמי הביטחון בישראל פועלים באופן שוטף כדי להגן על אישים בכירים מפני פריצה למכשירי הסלולר שלהם.

Let's block ads! (Why?)



2020-02-26 12:35:58Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiNGh0dHBzOi8vd3d3Lm5ld3MxLmNvLmlsL0FyY2hpdmUvMDAyLUQtMTM5NDM2LTAwLmh0bWzSAQA?oc=5
CBMiNGh0dHBzOi8vd3d3Lm5ld3MxLmNvLmlsL0FyY2hpdmUvMDAyLUQtMTM5NDM2LTAwLmh0bWzSAQA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "חשיפה: האירנים השיגו בפריצה סרטונים בהם נראה גנץ מעורטל - News1 מחלקה ראשונה"

Post a Comment

Powered by Blogger.