Search

add名人時尚丨時尚從業員轉行之道!模特兒做大廚booker賣婚紗 - 香港蘋果日報

kleidforst.blogspot.com

世紀疫情改變全球經濟生態,時尚圈也翻天覆地。自願或被迫轉行,怎樣好?聽聽過來人的進化之路,相信會帶來新啟發。模特兒A Jing花了幾年時間堅毅苦戰,賣樓、all in全副身家開泰菜店,日日工作17小時,開拓人生新軌道。做了十幾年模特兒公司booker的素人Vanilla,將往日配對技能重新啟動,今年在觀塘開婚紗店為新娘找婚紗,「最緊要肯行出第一步 」。

【模特兒追大廚夢】

堂食禁食期間,曾經在網上鬧爆林鄭月娥的港模A Jing,2018年底在上環開設泰國餐廳Clicked,開業三個月已收支平衡,面對去年逆權運動頂得住,但武肺禁堂食帶來重大打擊,幾乎倒閉。「疫情先係最可怕,泰國廚、菲律賓員工全部走人,餐廳一路蝕,咪一腳踢,洗碗工都唔敢請,因為無碗洗, 咪自己嚟囉,一日大約十六、十七個鐘響間舖度。但過去一年,我一個人都無炒過。」

A Jing爸爸是台灣人、媽媽是廣東人,她在廈門長大,大學畢業後來港生活,一邊做室內設計,一邊做模特兒。自住生活愛上煮食,上youtube自學,更決心成為大廚,「本來已報讀Le Cordon Bleu 巴黎藍帶廚藝學校,一年半學費連生活費約100萬,唔敢啦,咁我諗不如響commerical kitchen試三個月,我投咗44張CV,無一個feedback,唯一方法係自己叩門,我去蘇豪行一圈、去蘭桂坊行一圈,見到門口請人就入去,帶住我自己過去七年煮過嘅三千幾道菜,燒咗一隻CD,Show我嘅passion。」認真終得到回報,朋友推薦了她給一位米芝蓮二星大廚,面試時,卻要她去拳館。「 因為佢驚我體力,意志唔得,我話我好tough,咁打咗三四個鐘,我仲健在,佢就OK。」

為了圓夢,她在2017 年賣了北角的迷你單位,加上做模特兒、室內設計師所賺的錢,all in 五百萬搏一舖,成功開舖。現時仍然捱住貴租,個個月蝕錢,但賺了許多友情,員工也自願早放工為她慳工時出糧。她過來人經驗之談,「計掂數」是最最重要!「有啲嘢好理想、好完美、好浪漫,但條數你計唔計得掂先?你生唔生存到先?如果計得掂,你又有把握, 就搏啦,因為我估,冇咩事會恐怖過呢一兩年嚟嘅事喇。後生咪搏一搏,大不了輸咗咪重新嚟過。」她希望捱過疫情後,再開分店,單一間的話,你點做,都係為業主打工,要做到有中央廚房,先可以control個食品成本,咁你先可以真真正正賺錢。」至於模特兒工作?「疫情下無乜casting,但會一路做,唔認老!」

【Booker開婚紗店 】

時尚行業中的Booker (模特兒經理),簡單來講就是模特兒推手,為她們配對工作、推薦給廣告商、時尚雜誌等。現時KOL橫行網絡,人人都有平台自我宣傳,booker角色比以往大為改變。Honey Bird Bridal老闆娘Vanilla Yang做了十幾年booker,近兩年決定轉行,今年疫情下在觀塘開了婚紗公司,素人身份和朋友合資幾十萬,買了百幾件婚紗就上馬開業。

「我始終覺得,一啲想做嘅事要趁後生、仲有本錢時去做。」任職不同公司做booker期間,Vanilla照顧過的藝人,有當時未有歌派台的周柏豪,施念慈公司旗下的陳靜、混血女模Cara G.等。印像最深刻是當年成功「掘到」仍未出道的Janice Man,「做booker都想搵啲有talent嘅出嚟,記得當時響公司個櫃度摷到Janice嗰張comp card(模特兒資料卡),就約佢上嚟見吓,覺得呢個女仔OK,跟住就試吓push多啲俾啲media去影,慢慢開始有print ad ,到TVC,就開始紅到,呢個都有成就感,好開心做到一個咁多人鍾意嘅女仔出嚟。」

轉業過程中,她覺得任何的工作經驗都會派上場,從自己的長處經驗出發總會有得着,「其實booker係一個中間人角色,連繫模特兒和客人,中間協調。𠵱家我就係幫新娘和婚紗做matching,配對她們心目中嘅dream dress,類別不同,但性質係相近嘅。」她做模特公司時的經驗亦派上用場,「好多女仔膊頭位都會向內彎,我會提醒新娘,要open chest拉橫個膊同心口,影相時會精神啲、靚好多。」疫情下,婚禮界大受影響,試過新娘子租好婚紗,家人卻確診要隔離,擔心生意其實更擔心新人心情,始終多年經驗「湊人」最緊要,Vanilla現時前景未明,預了最壞打算蝕錢離場,但依然鼓勵年輕人追夢,「我回望呢,其實肯行出第一步、走出個comfort zone係好重要,你唔行出第一步,永遠唔會知你嘅next step會發生咩事,只要做好最壞打算,係承受到嘅,咁就feel free行出去啦。」

場地: CLICKED Restaurant & Bar、Honey Bird Bridal

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS / Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁




September 17, 2020 at 03:06AM
https://ift.tt/3iFVAvl

add名人時尚丨時尚從業員轉行之道!模特兒做大廚booker賣婚紗 - 香港蘋果日報

https://ift.tt/3ejj1IP


Bagikan Berita Ini

0 Response to "add名人時尚丨時尚從業員轉行之道!模特兒做大廚booker賣婚紗 - 香港蘋果日報"

Post a Comment

Powered by Blogger.