Search

האב שהותקף בכפר עזון: "הנער שאל אם אנחנו יהודים - ודקר" - ישראל היום

האב שהותקף בכפר עזון: "הנער שאל אם אנחנו יהודים - ודקר" - ישראל היום

יוסף פרץ, האב שנדקר בידו בעת ששהה עם בנו בכפר עזון שבשומרון, סיפר מבית החולים על הדרמה שהתחוללה במרפאת השיניים וגרמה לפציעתו ולפציעת בנו."בחור דקר אותי. אני מרגיש בסדר", אמר והוסיף: "אחרי שהצעיר דקר את הבן שלי הוא זרק את הסכין על הרצפה. לא האמנתי שזה יכול לקרות לי אצל הרופא הזה, אני מכיר אותו היטב וסומך עליו".

פראמדיק מד"א שטיפל באב ובנו שנדקרו בכפר עזון (דוברות מד"א)

"הגענו לעזון לטיפול שיניים", סיפר. "נכנסו לבניין של המרפאה ואז הגיע הדוקר. הוא הגיע פתאום מאחורה. הוא שאל אותנו אם אנחנו יהודים או ערבים. אני מסתכל עליו ופתאום קולט שיש לו דוקרן ביד. אמרתי תזהרו יש לו דוקרן. לא הספקתי לתפוס לו אצ היד וקיבלתי דקירה ביד. הבן שלי פחד עלי, הזיז אותו וקפץ עליו, הוא דקר אותו בגב". 

מי שמנע את המשך הפגיעה הוא רופא השיניים: "פגשנו את הרופא שתיים שלוש דקות לפני כן והוא כבר התקדם למרפאה. חברה שלי צעקה לו והוא ירד. הוא קפץ על הדוקר, הזיז  אותו מהבן שלי וגם נתן לו מכות. הדוקר זרק את הדוקרן ונעלם. בזכות הרופא זה נגמר. יכל להיות יותר גרוע". 

פרץ אומר כי הוא יחזור לעזון: "אני מטופל אצל הרופא כבר שנה. אני מאמין בו. הייתי הולך גם לישון אצלו. לא חשבתי שזה יכול לקרות שם. אני מאמין שעוד אחזור לשם. אני מפחד רק מאלוהים. אבל אם אני אחזור זה לבד, לא עם הילדים".

האב יוסף פרץ בבי"ח מאיר בכפר סבא // צילום: ירון דורון

בנו בן ה-17 של יוסף, שנדקר בגבו, הוגדר תחילה במצב קשה. אולם לאחר אשפוזו מצבו מוכר, בינוני ויציב. לא נשקפת סכנה לחייו. דוד של הנער, שהיה איתם בעיירה הפלסטינית עזון,  שיחזר בבית החולים את אשר ארע: "בחור בן 15 בא אלינו ושאל אותי בערבית אם אנחנו יהודים. אמרתי לו שאנחנו לא יהודים, שאנחנו ערבים. ואז הוא דקר את האבא והבן. רופא השיניים הגיע לעזור לנו והוציא אותנו משם".

לאחר שהצליחו להימלט,השלושה פינו את עצמם למחסום צה"ל בכניסה לכפר והחיילים הזעיקו את אנשי מד"א לטיפול. על פי דיווחים נוספים מכלי תקשורת פלשתיניים, הדוקר הסגיר עצמו למנגנוני הרשות ונעצר. 

מדובר צה"ל נמסר כי "מתחקור ראשוני של אירוע הדקירה בכפר עזון שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים" בו נפצעו שני אזרחים, עולה כי מדובר בפיגוע. מחבל דקר שני אזרחים ישראלים לאחר שנכנסו לכפר לצורך טיפול רפואי. כוחות הביטחון פועלים למעצר המחבל".

צילום: דוברות ביה"ח מאיר

ועדות ההתנגדות פרסמה הודעה בה נכתב: "אנחנו מברכים על מבצע הדקירה ההירואי בעזון. זו התגובה הטובה ביותר לטרור ולפשעים שמבצעת ישראל בירושלים, בחברון ובעזה". סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, עיסאם דעליס: "ישראל הרגה אתמול את הילדים שלנו בעזה, והיום הגיבורים שלנו בקלקיליה הגיבו. מתקפת הכטב"מ שלנו ברצועת עזה נועדה לתגבר את הפעילות בקלקיליה ולתת מסר: הדם של העם שלנו יקר".

פראמדיק מד"א איוב רביע סיפר: "חברנו סמוך למעבר אליהו לכוח רפואה של צה"ל שהוציא אלינו 2 פצועים, נער כבן 17 בהכרה עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון וגבר כבן 60 במצב קל עם פצע דקירה ביד. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, עצירת דימומים ומתן תרופות ופינינו אותם במצב יציב לבי"ח."

Let's block ads! (Why?)



2019-09-07 13:06:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjkwMDI50gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjkwMDI50gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "האב שהותקף בכפר עזון: "הנער שאל אם אנחנו יהודים - ודקר" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.