Search

רה"מ נתניהו על הידבקות הישראלים בקורונה: "נביא את אלה שלא נדבקו לארץ" - ישראל היום

רה"מ נתניהו על הידבקות הישראלים בקורונה: "נביא את אלה שלא נדבקו לארץ" - ישראל היום

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה למשבר וירוס הקורונה ולהודעת משרד החוץ שיצאה מוקדם יותר ולפיה שלושה ישראלים, שנמצאים על סיפון הספינה "נסיכת היהלומים" השוכנת בסמוך לחופי יפן, נמצאו כנשאי וירוס הקוביד-19. רה"מ התייחס לסוגייה ולבקשת הישראלים שנמצאים על הספינה לשוב ארצה כמה שיותר מהר, ואמר כי "אלה שלא נדבקו יבואו לארץ, אלה שנדבקו נשארים שם ואנחנו מתפללים לשלומם".

עוד בנושא:

מוקדם יותר, קצת לפני שהחלה ישיבת הממשלה, שר החוץ, ישראל כץ, התייחס אף הוא להודעה של משרד החוץ בדבר הידבקותם של שלושה מאזרחי המדינה בווירוס הקורונה והדגיש כי נעשים מאמצים להשבת הישראלים ארצה, ובתנאי שהמהלך לא יכרך בסיכון אזרחי המדינה שנמצאים בישראל. "שלושה ישראלים הורדו מהספינה לקבלת טיפול. סיכמנו שנביא את שאר הישראלים לישראל כדי להעביר אותם לבידוד בארץ", אמר השר כץ והוסיף כי "נחלץ אותם בלי לסכן את הציבור בארץ. מאורגן מטוס במימון חברות הביטוח כדי להביא אותם באופן מפוקח וישיר לארץ".

כזכור, מוקדם יותר היום, משרד הבריאות פרסם היום כי ביפן אובחנו שלושה נוסעים ישראלים על סיפון ספינת השעשועים "דיימונד פרינסס" שנדבקו בנגיף הקורונה הקטלני. מצבם של שלושת האזרחים הישראלים שנמצאו כנשאים של וירוס הקוביד-19 מוגדר כקל. 

 

הצוות הרפואי בודק את חלל הספינה // צילום: רויטרס

כ-15 ישראלים שוהים בבידוד על ספינת התענוגות ביפן // צילום: רויטרס

משרד הבריאות נמצא בקשר ישיר עם הרשויות ביפן, ארגון הבריאות העולמי ושאר הגורמים הרלוונטיים. ממשרד הבריאות נמסר כי לגבי הישראלים שאובחנו בנגיף, הם הועברו לבית חולים ביפן, וישראל תשלח רופא מומחה שיעמוד בקשר ישיר עם הגורמים הרלוונטיים ביפן וילווה אותם בהליך הרפואי.

 

לגבי יתר הישראלים על הספינה, ככל שלא יימצאו חיוביים לנגיף, המשרד בקשר עם חברות הביטוח על מנת לבדוק את האפשרות להחזרתם ארצה בטיסה ייעודית ישירה באמצעות חברות הביטוח בהן הם מבוטחים. עם שובם הם ייכנסו לבידוד ומעקב רפואי.

Let's block ads! (Why?)



2020-02-16 10:27:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMzOTM50gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMzOTM50gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "רה"מ נתניהו על הידבקות הישראלים בקורונה: "נביא את אלה שלא נדבקו לארץ" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.