Search

מנדלבליט: לא לחצנו על עדי מדינה למסור גרסאות שקריות - וואלה!

מנדלבליט: לא לחצנו על עדי מדינה למסור גרסאות שקריות - וואלה!

מנדלבליט: לא לחצנו על עדי מדינה למסור גרסאות שקריות בתיקי נתניהו
ללא קרדיט

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הכחיש היום (שלישי) את הטענות לפיהן הופעל לחץ על עדי מדינה בתיקי נתניהו למסור גרסאות שקריות וטען כי הן "חסרות שחר". במכתב ששלח מנדלבליט ליו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי, הוא כתב עוד כי "הטענות בנוגע לשיחה בין אלוביץ' ובנו התבססו על ציטוט מקוטע שלא משקף את פני הדברים. קריאה של כלל חומרי החקירה הרלוונטיים מובילה לתמונה שונה לגמרי".

הטענות כי הופעלו לחצים על בעלי בזק שאול אלוביץ', כדי שיחתום על הסכם עד מדינה, פורסמו בסוף השבוע ב"חדשות 12". לפי הפרסום, במתקן המעצר שבו שהה אלוביץ', קיים חדר היוועצות עם עורכי הדין שהמשטרה לא מאזינה לו. בחדר הזה התקינו במשטרה מכשירי הקלטה, ואליו נשלח אור אלוביץ', בנו של שאול, כדי שישכנע את אביו להחליף את פרקליטו, עורך הדין ז'ק חן שייעץ לראש הממשלה נתניהו בתיקי 1000 ו-2000. זאת, כי חשבה שהוא זה שמונע ממנו מאלוביץ' לחתום על הסכם עד המדינה.

באשר לפרסום לפיו הוקלטה שיחה בין אלוביץ' לבנו בחדר ההיוועצות עם עורכי דין, מנדלבליט אינו מכחיש, אך הדגיש כי "איש לא האזין לשיחת עורך דין עם לקוחו".

במסגרת השיחה אמר אור אלוביץ' לחוקרת: "אני לא רוצה שהוא יפרש את זה שאני יד אחת איתכם. הוא פרנואיד". החוקרת ענתה כי "זה חדר היוועצות של עורכי דין. אין עוד הזדמנויות פז כאלה, זו ההזדמנות שלך".

לאחר מכן יצאה החוקרת מהחדר ושאול אלוביץ' נכנס. אור אלוביץ' אמר לאביו: "הם נוטעים בי את היסוד להניח שלך יש משהו שיכול לחלץ אותי. הבנתי שז'ק (חן, פרקליטו של שאול אלוביץ') יש לו בעיה". אביו ענה לו בתגובה: "אני יכול להיוועץ בעוד מאה עורכי דין וזה לא ישתנה. הם ניסו לעשות אותי עד מדינה. הם הרגו אותי. אני צריך לשקר כדי להיות עד מדינה כי אין לי על מה להעיד. כרגע מנסים לגרום לי להודות להודות להודות".

Let's block ads! (Why?)



2019-09-10 12:33:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMTE5MTbSAQA?oc=5
CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMTE5MTbSAQA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "מנדלבליט: לא לחצנו על עדי מדינה למסור גרסאות שקריות - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.