Search

הליכוד נגד כחול לבן: "שלושה רמטכ"לים לשעבר צוהלים על ירי לעבר רה"מ" - ישראל היום

הליכוד נגד כחול לבן: "שלושה רמטכ"לים לשעבר צוהלים על ירי לעבר רה"מ" - ישראל היום

לאחר הירי אמש (שלישי) לעבר אשקלון ואשדוד, בה נערך כנס בחירות של הליכוד בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, נמשכת הסערה סביב הפסקת הכנס בעקבות האזעקות, פינויו המהיר של רה"מ על ידי מאבטחיו וחזרתו לאחר דקות ספורות. 

אזעקת צבע אדום נשמעה באשדוד, נתניהו פונה באמצע כנס בחירות (יחיאל אילוז)

האירוע, שכזכור שודר כולו בשידור חי בדף הפייסבוק של הליכוד ולאחר מכן הוסר, עורר סערה וגרם לפוליטיקאים רבים, מכל קצוות הקשת הפוליטית, להגיב. חבר הכנסת גבי אשכנזי צייץ בטוויטר לאחר האזעקות: "אנחנו לא בורחים. אנחנו מחויבים ואנחנו פה, ממשיכים בכנס באשקלון כרגיל. אנחנו לא מפחדים - לא מחמאס ולא מחיזבאללה". מספר ארבע ברשימת "ימינה", שר החינוך לשעבר נפתלי בנט, צייץ בטוויטר: "זוהי השפלה לאומית".

הבוקר עסקו שרי הליכוד בלהגיב ולצאת נגד הפוליטיקאים שתקפו את רה"מ נתניהו. "ראש הממשלה הוא אישיות מאובטחת", אמר שר החוץ ישראל כץ בראיון לכאן רשת ב', "הוא חייב לציית להוראות השב"כ וחייב לפנות אותו לחדר המוגן, אין לו שום שיקול דעת. אני עצמי, כאישיות מאובטחת, ביקשתי להישאר בכנס אך נתקלתי בסירוב מוחלט ונלוויתי לראש הממשלה".

שר החוץ הוסיף: "ייתכן שהחמאס מצטרף לאבו מאזן ולציר האיראני, כשהוא רוצה לפגוע בסיכוייו של נתניהו להיבחר. היבור יודע שיש מדיניות נועזת ותקיפה מול איראן ושלוחותיה ואנחנו נדע לייצב את כל הגזרות, כולל עזה".

במקביל, בעמוד הטוויטר של הליכוד תקפו את ראשי כחול לבן והאשימו: "רגע השפל של הבחירות: שלושה רמטכ״לים לשעבר צוהלים על ירי לעבר ראש ממשלת ישראל. בושה". עוד התראיין בנושא השר יריב לוין, שהתראיין לגלי צה"ל ואמר: "ביבי באופן אחראי מבקש מהקהל להתפנות בשקט למרחב מוגן ואז מתפנה בעצמו. אשכנזי עומד זחוח ומכריז ״אין צורך להתפנות״ מול קהל לא קטן. אז על מי תסמכו שישמור על הילדים שלכם?"

Let's block ads! (Why?)



2019-09-11 06:13:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjkxMTQx0gEA?oc=5
52781581310894

Bagikan Berita Ini

0 Response to "הליכוד נגד כחול לבן: "שלושה רמטכ"לים לשעבר צוהלים על ירי לעבר רה"מ" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.